Kongen av Ullared klar for butikkbransjens nye møteplass

Om en uke, den 6. mars, arrangeres BUTIKKLEVERANDØR på Exporama i Oslo. Her vil Norges ledende leverandører samles på samme sted som bransjepersonligheter, -eksperter og entreprenører som shoppingprofessoren Jens Nordfält, Coops adm.dir. Ola H. Strand og TV-aktuelle Boris Lennerhov, adm.dir. på Gekås i Ullared.

Bak satsingen står easyFairs Scandinavia som også står bak de fire andre messene som arrangeres parallelt med BUTIKKLEVERANDØR: FASTFOOD & CAFÉ, RESTAURANTEXPO, easyFairs PAKK & EMBALLASJE og easyFairs LOGISTIKK & TRANSPORT.

– BUTIKKLEVERANDØR er møteplassen som setter forretninger og nyheter først, sier messens prosjektleder Charlotte Terner. Besøkende kommer blant annet til å kunne få oversikt over det siste innen butikkinnredning, belysning og kassesystem, men messen vil også legge mye fokus på inspirasjon og kompetanseutvikling. Derfor har vi satset stort på å få med oss både velkjente bransjepersonligheter og ledende eksperter som vil dele av sine kunnskaper og erfaringer.

Møt Ullareds Boris Lennerhov
Reality-TV har gjort Ullared til nordmenns mest populære reisemål i dag. 28 mil fra norskegrensen ble Gekås i Ullared og personalet der – ledet av foretakets adm.dir. Boris Lennerhov – realitykjendiser. Etter tre sesonger på norsk TV, har antallet norske tilreisende kunder til det lille tettstedet blitt tre ganger så stort. Boris Lennerhov kommer til messen og forteller historien bak samfunnet som ble et varemerke.

Temahalvdager som setter fart på forretningene
De som ønsker å fordype seg i temaer som butikkledelse og banebrytende markedsføring, kan melde seg på messens to temahalvdager: BUTIKKSJEFENES DAG – som kommer til å presentere de siste nyhetene innen alt fra sikkerhet til butikken som markedsføringskanal, samt MARKEDSSJEFENES DAG – som tar deltakerne med på en guidet rundtur blant de siste markedsføringstrendene. Blant temadagenes hovedtalere treffer du en rekke av Nordens fremste bransjeeksperter og entreprenører som Bård Eker, Solfrid Flateby, mobilguruen Geir Sand Nilsen og Jens Nordfält.

For mer informasjon og komplett messeprogram, besøk BUTIKKLEVERANDØRS hjemmeside, eller kontakt prosjektleder Charlotte Terner +46 (0)31–89 91 58, charlotte.terner@easyFairs.com.

easyFairs är Europas ledande arrangör av tids- och kostnadseffektiva fackmässor. Mässorna pågår i två dagar och riktar sig enbart till inköpare och beslutsfattare. easyFairs har sitt huvudkontor i Bryssel och genomför årligen 100 mässor i 16 olika länder. För mer information besök www.easyFairs.com