Hanna Fager, Senior Vice President HR på Volvo Cars

Senior Vice President HR, Volvo Cars till Personal & Chef i Göteborg

Personal & Chef arrangeras för första gången i Göteborg den 18 – 19 september 2018. Under mötesplatsens andra dag kommer Senior Vice President HR på Volvo Cars, Hanna Fager för att berättar om Volvo Cars nytänkande People Strategi. Den har avstamp i ”Made by People”, ett styrkebaserat ledarskap med syftesstyrda team, något som skapat en attraktiv arbetsplats för människor som vill göra en verklig skillnad.

Personal & Chef är Nordens största mötesplats för alla som leder och utvecklar personal och har efter 7 framgångsrika år i Stockholm nu premiär i Göteborg den 18 – 19 september 2018. Mötesplatsen samlar ca 70 utställare, 40 talare och ett flertal nyheter.

Vi kan nu stolt presentera den senaste talaren i programmet, Volvo Cars Senior Vice President HR, Hanna Fager.

– Volvo Cars strategi med att fokusera på medarbetarna har varit framgångsrikt. Därför ser vi mycket framemot Hanna Fagers föreläsning och att kunna erbjuda besökarna på Personal & Chef en inblick i Volvo Cars HR-arbete, säger Amy Närenborn, projektledare för Personal & Chef.

Hanna Fager talar den 19 september kl. 11.00 på Ledarskapsscenen. Alla seminarier och aktiviteter på Personal & Chef är kostnadsfria för dig som besöker mässan.

För mer information, besök www.easyfairs.com/personalgbg eller kontakta:
Amy Närenborn, projektledare: amy.narenborn@easyfairs.com tel: 0704 34 45 44

Om Personal & Chef
Efter 7 framgångsrika år i Stockholm lanseras nu Personal & Chef – Nordens största mötesplats för alla som leder och utvecklar personal i Göteborg. På plats hittar man smarta lösningar inom: bemanning, rekrytering, utbildning, friskvård, IT, HR, kontorslösningar, personalförmåner och ekonomi- och lönesystem. Personal & Chef erbjuder även ca 70 utställare, tre scener och nätverksfrukostar.

Personal & Chef arrangeras på Svenska Mässan, Göteborg den 18 september 2018, kl 08.30 -17.00 samt 19 september, kl 8.30 – 16.00. Entrén till mässan är kostnadsfri men besökarna behöver registrera sig på www.easyfairs.com/personalgbg

I linje med sin mission ”Visit the future” gör Easyfairs det möjligt för intressenter att besöka framtiden genom att skapa åtråvärda mötesplatser som uppfyller deras behov och presenterar lösningar i bästa tänkbara format.

Genom Easyfairs arrangerar koncernen idag över 218 arrangemang i 17 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Förenade Arabemiraten, Finland, Frankrike, Kina, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland och USA).

I koncernens nordiska region ingår varumärken som Bostadsrättsmässan, Byggmässan, Caravan Stockholm, Comic con, Digigov, Ecommerce+Shop tech, Advanced Engineering, Plastteknik, Logistics & Distribution, Skydd & Säkerhet, Elmässan, Elektronik, Ekonomi & Företag, Empack, Fastighetsmässan, Fastfood & Café, Industrimässorna, Microsoft TechDays, MVTe, Möten & Events, Mötesplats Samhällssäkerhet, Personal & Chef, Restaurangexpo, SETT, Sign & Print, Smarta städer, Sportfiskemässan, Sveriges Bageri & Konditorimässa, Talous och Upphandlingsdagarna.

Easyfairs driver 10 mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Mechelen-Brussels North, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Venray, Göteborg, Malmö och Stockholm).

Koncernen sysselsätter över 750 människor och förväntas generera intäkter på över 160 miljoner € för räkenskapsåret 2016-2017.

Easyfairs strävar efter att vara mötes- och mässbranschens mest innovativa, flexibla och effektiva arrangör. För att nå detta mål anställer vi engagerade medarbetare, använder bästa möjliga marknadsföringsverktyg och teknologiska lösningar och utvecklar starka varumärken. ”Visit the future with Easyfairs”.

För mer information, besök vår hemsida http://www.easyfairs.com

Related events