Ebab träffar framtidens medarbetare på Lava

Den 14 februari är det dags för Lava! Vårt engagemang för att attrahera och utveckla framtida kompetens innebär att vi även i år kommer att vara en given aktör att räkna med på KTH:s och Samhällsbyggnadssektionens arbetsmarknadsdag. Vi på Ebab kommer att finnas på plats för att dela med oss av våra erfarenheter till studenterna. Vi kommer även att erbjuda möjlighet att diskutera examensarbete, sommarjobb samt ge karriärtips såväl som att försöka svara på andra funderingar relaterat deras framtid i branschen.

Lava är även i år ett miljömärkt event och årets Lava katalog är numera helt digitalt. På Ebab har vi inför, under och efter själva Lavadagen en dedikerad plats på vår hemsida för studenterna: Ebab och Lava.

Vi  på Ebab erbjuder en stimulerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du som medarbetare får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, bl.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden. Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa, engagerade och duktiga medarbetare.