Golvvärme som håller längre

Det hinner hända mycket på 25 år. Därför lanserar Ebeco marknadens tryggaste golvvärmegaranti.

Det är viktigt att man känner sig trygg vid en golvvärmeinstallation. Eftersom Ebeco har så pass tåliga och pålitliga kablar så kan vi garantera golvvärme som håller längre. Vi har därför ökat grundgarantin från 10 till 12 år. Precis som innan så gäller den allt som ingår i våra golvvärmepaket, även styrningen EB-Therm. Garantin täcker även 100 % av kringkostnaderna om oturen skulle vara framme och man mot förmodan skulle behöva bryta upp sitt golv.

Utöver detta erbjuder vi nu alla möjlighet att förlänga garantitiden. Alla som registrerar sin anläggning på ebecco.se förlänger garantin på golvvärmen till 25 år. För styrningen gäller fortfarande 12 år. Ebecos golvvärmesystem är starkströmsanläggningar och måste installeras av behörig fackman enligt gällande föreskrifter. Alla villkor i garantibeviset måste självklart vara uppfyllda.

Och just det, vi har en ny responsiv webbplats. Det betyder att den anpassar sig till skärmens storlek och är lika trevlig och lättnavigerad oavsett om du mobilsurfar eller sitter vid din laptop. Därför är det extra lätt att fylla i registeringsformuläret, oavsett var du befinner dig.