Nå fås Ebecos varmeløsninger til byggeplasser hos Elektroskandia

Ebeco skal nå levere byggprodukter til Elektroskandia i Norge. Dette er produkter som forhindrer at byggeprosjekter forsinkes, sørger for sikrere arbeidsmiljø og minsker risikoen for frostskader på byggeanlegg.

Med Ebeco Multimat holder man seg varm på føttene gjennom hele vinteren. Det er en gummimatte som varmer opp arbeidsflater for sikkert og behagelig arbeid utendørs om vinteren.

Ebecos betongherdingskabler effektiviserer herdingen og gjør det også mulig å herde betong i minusgrader.

Med Frostvakt 10 og termostaten Frostvakt Control kan man raskt og enkelt forebygge skader og lekkasje på rør og vannledninger. Ingen grunn til å bekymre seg for frostsprengning lenger. Termostaten sørger dessuten for å spare strøm ettersom systemet bare er i gang ved behov.

• energy saver
  • frostskydd
  • värmelösningar
  • värmekabel

På Ebeco har vi jobbat med värmelösningar sedan Ebbe Larsson grundade bolaget i slutet av sjuttiotalet. Genom tiderna har vi presenterat en rad innovationer som kommit att forma marknaden för värmekabel. Idag är vi ett familjeföretag som har marknadens mest kompletta sortiment av golvvärme, och värmelösningar inom fyra olika områden: inomhus, utomhus, byggnation och industrin. Med dessa kan vi råda bot på många kalla problem, allt från frostskydd av sommarstugor till effektiva system för processindustri. Värme är den röda tråden.