Termostater som passar Exxact

Många elinstallatörer som använder Schneiders Exxact har efterfrågat golvvärmetermostater som passar i ramserien. Ingen av de ledande golvvärmetillverkarna har hittills kunnat erbjuda en termostat som matchar serien färgmässigt, vilket gjort det svårt att avsluta installationen på ett snyggt sätt.

Som första golvvärmeleverantör kan Ebeco nu leverera matchande Front Cover för hela termostatserien EB-Therm. Man byter enkelt ut den befintliga centrumplattan och får en termostat som passar Exxact. En vit Front Cover ingår numera som standard i varje golvvärmekit. Om man redan köpt ett kit innan nyheten hunnit ut på hyllan skickas den kostnadsfritt - kontakta Ebeco. Samma sak gäller om man köper termostaten separat istället för ett helt kit. Färgerna Exxact Antracit och Metallic finns att köpa som tillbehör, liksom Elko Svart och Alu.