MrJet först med bevakning av bästa flygpris

Prisbevakaren är ännu en ny smart funktion från MrJet. Den bevakar flygpriser och meddelar automatiskt när priset är lågt. Resenären behöver endast ange vilken destination som ska bevakas samt en prisnivå.

Den nya funktionen Prisbevakaren är ytterligare ett steg i att hjälpa resenären att hitta den bästa resan, något som inte alltid är så lätt då flygpriserna varierar från dag till dag.

- Många har efterfrågat en bevakningstjänst som denna, och vi är glada att kunna lansera ännu en funktion som hjälper resenären att enkelt och tryggt hitta bästa pris på resan, säger Pelle Svensson, marknadschef MrJet.

Resenären väljer själv destination att bevaka och högsta prisnivå. Ett automatiskt e-postmeddelande skickas därefter när priset blir lägre än angiven nivå.

Prisbevakaren samarbetar med den mycket populära Priskurvan, en funktion som ger resenären möjlighet att på ett enkelt och överskådligt sätt jämföra biljettpriser över tid.

Testa Prisbevakaren här.

För ytterligare information, kontakta:
Pelle Svensson, marknadschef
pelle.svensson@ebookers.se

MrJet är en av Skandinaviens ledande nätresebyråer med ett stort utbud av flygbiljetter, hyrbilar, hotell och paketresor. MrJet grundades 1997 och är en del av ebookers, med verksamhet i 13 europeiska länder. MrJet/ebookers ingår i Orbitz Worldwide vars största investerare är Travelport, ett av världens största och geografiskt mest utspridda reseföretag.

www.mrjet.se