Res jorden runt på MrJets bekostnad

Drömmer du om att resa jorden runt? Och dessutom utan att betala en krona? Vill du bli resereporter från exotiska delar av världen? Filma dig själv när du berättar hur ditt livs resa skulle se ut och varför just du borde få resa gratis i en hel månad. Ladda sedan upp filmklippet på MrJet.se. Det mest inspirerande, underhållande och charmerande bidraget vinner en jorden runt-resa i 30 dagar värd 100.000 kr.

Vinnaren kommer, förutom att få sitt livs äventyr och resa jorden runt i 30 dagar på MrJets bekostnad, även agera resereporter under resans gång genom att ladda upp filmklipp på MrJet.se.

MrJets Jorden Runt-tävling utmanar svenska folket att packa resväskan och bli resereporter.
- Vi letar efter en kul person som vill dela med sig av sina restips och erfarenheter, berättar Pelle Svensson, marknadschef på MrJet.

Den webb-baserade och användargenererade tävlingen startar imorgon den 16 maj, och använder Facebook som spridare. På just Facebook finns det en separat tävling där den som tipsar flest vänner vinner ett presentkort värt 5.000 kr på MrJet.se.

- Vi tycker det är kul att göra en otraditionell kampanj. I dessa tider finns det många som behöver muntras upp. Vi tycker också att det är ett kul sätt att få in innehåll på vår sajt som är unikt och som engagerar och underhåller alla, fortsätter Pelle Svensson.

Om MrJet
MrJet är en av Skandinaviens ledande nätresebyråer med ett stort utbud av flygbiljetter, hyrbilar, hotell och paketresor. MrJet grundades 1997 och är en del av ebookers, med verksamhet i 13 europeiska länder. MrJet/ebookers ingår i Orbitz Worldwide vars största investerare är Travelport, ett av världens största och geografiskt mest utspridda reseföretag.
Besök www.mrjet.se

För mer information och intervjuförfrågningar, kontakta Subito:

Livia Podestá M: +46 0 70 796 01 86 E: livia.podesta@subito.nu

För mer information om MrJet, kontakta:
Pelle Svensson, marknadschef T: +46 8 555 122 07 E: pelle.svensson@ebookers.com

• flyg