EcoGuard söker en projektledare till kontoret i Örebro

Som projektledare skall du ansvara för och koordinera installationer av mätsystem hos kund. Dina arbetsdagar kommer bestå av kontakt med kunder, installatörer, underentreprenörer m.fl. Du ska hjälpa våra installatörsteam att få installationsarbetet att flyta smidigt och effektivt. Du kommer i vissa fall ansvara för att hitta rätt samarbetspartners inom de olika kompetensområdena och geografiska områdena. Du förväntas driva projektet framåt för att tidplanen skall hållas. Avstämningar och möten planeras av dig. Dokumentation och analysering av mätssystem kommer även att göras av dig. Du kommer ingå i en grupp av ytterligare tre projektledare.
Du utgår från Örebro där du också har ditt kontor. Du kommer ha ett visst antal resdagar/månad. I huvudsak sker dessa i samband med uppstarten av projekt.

Som person skall du ha ett tydligt språk och med lätthet hålla många bollar i luften. Du måste kunna motivera och ställa krav på att kvalitet och deadlines skall hållas. Vi ser som väldigt viktigt att du har en förmåga att knyta bra samarbetspartners till dig men även ha förmågan att avsluta det som inte fungerar. God förmåga att organisera och planera större projekt är viktigt och du skall även vara en god problemlösare.

Du bör ha kunskap och intresse inom IT och teknik/VVS, detta är dock inget krav.

Tjänsten är på heltid/dagtid och startar efter överenskommelse

B-körkort krävs

Kontakt: