Vi söker nu en erfaren VVS montör

Vi söker dig som vill arbeta i vår installationsgrupp. Tjänsten är på heltid och tillträde sker efter överenskommelse.

Vår leveransorganisation tar ansvar för allt i från totalentreprenader till mindre installationer för att säkerställa att våra kunder får hög kvalitet i projekten.

Vi söker dig som är utbildad VVS-montör och redan har hunnit arbeta inom ditt yrke några år. Du skall vara en självgående problemlösare som trivs med daglig kundkontakt. Arbetet består av montering av vattenmätare, oftast på lägenhetsnivå men kan även förekomma på fastighetsnivå. Utöver detta skall du även montera våra övriga produkter tex våra temperatursensorer och insamlingsenheter i flerbostadshus.

Arbetet innebär resa och boende på annan ort under måndag – torsdag.

Vi söker dig som arbetar effektivt med högt eget driv. Ett gott resultat och nöjda kunder är en självklarhet för oss och vi ser att även du sätter stor vikt vid detta. Du kommer ingå i en grupp montörer och arbetet utförs antingen i team eller självständigt beroende på projektets storlek. Körkort är ett krav.

Tjänsten är på heltid och skall tillsättas så snart som möjligt.

Besök gärna vår hemsida för mer information. www.ecoguard.se

Sista ansökningsdag 3 juni 2016

Dina frågor kring tjänsten besvaras av:
Fredrik Eriksson

E-post: fredrik.eriksson@ecoguard.se

Skicka din ansökan med CV och personligt brev till fredrik.eriksson@ecoguard.se

• Örebro