Lev långsamt med årets Egnahem Magasin

Nyhet   •   Sep 30, 2014 10:23 CEST

Gröna oaser i Göteborg, rogivande göteborgska hem och långkok – årets tema för Egnahem Magasin kretsar kring det stilla livet. Om att ta det lugnt, fånga dagen och njuta av livet medan det pågår.

Egnahem Magasin ges ut av #Egnahemsbolaget i Göteborg och riktar sig till företagets kunder och intressenter. Med Göteborg och göteborgska hem som utgångspunkt bjuder magasinet på en skön lässtund i hemmasoffan.

I det senaste numret kan man bland annat läsa om svenska möbelklassiker, offentlig konst i Göteborg, gröna oaser, sköna sovrum och matlagning som får ta tid. I Egnahemsbolagets uppdrag ligger att bygga egnahem för göteborgare i alla delar av stan. Detta avspeglar sig också i magasinets innehåll, där hemma-hos-reportagen och övriga artiklar visar ett tvärsnitt av Göteborg.
Egnahem Magasin kommer ut en gång om året och kan beställas kostnadsfritt från Egnahemsbolaget på hemsidespost@egnahemsbolaget.se

Kommentarer (0)