Nu släpps plan 11 i Brf Hamnmagasinet

Nyhet   •   Feb 01, 2013 16:15 CET

Välkommen till säljstarten av plan 11 den 10 februari kl. 12.00-13.30 på Mjölnarvägen 12. Nu kan vi äntligen öppna upp och visa den fantastiska utsikten från det översta bostadsplanet. Lägenheter på Plan 11 har takfönster vilket ger våningsplanet särskild karaktär. Alla lägenheter till försäljning i projektet har en eldstad placerat i sällskapsrummen.Ni får även en chans att besöka visningslägenheten på plan 4 för att klämma och känna på materialvalen.

På Kvarnholmen omvandlas ett vackert spannmålsmagasin till bostadsrättsföreningen Hamnmagasinet. Här bor du intill vattnet i Nackas nya spännande stadsdel och har storslagen utsikt över Saltsjön, Djurgården och Södermalm. Lägenheterna spänner från ett till sex rum och äldre detaljer såsom balkar och pelare bevaras, vilket ger bostäderna en unik charm. En gemensamhetslokal och takterrass på översta planet inbjuder till aktiviteter inom föreningen och för privatbruk.

Priser och planlösningar finner du redan nu på www.brfhamnmagasinet.se