Pressinbjudan: Första gjutningen i Hagastaden

Den 9 juni klockan 11.30 bjuder Einar Mattsson in media att delta vid den första gjutningen av ett helt nytt kvarter i Hagastaden. Vid gjutningen deltar Stockholms stadsbyggnadsborgarråd, Roger Mogert (S).

Einar Mattsson, Stockholms stads största privata ägare av hyresbostäder, påbörjar nu uppförandet av de första av totalt cirka 500 nyproducerade lägenheter i Hagastaden. I detta hus kommer det inrymmas cirka 280 bostadsrättslägenheter i varierande storlekar.

Vi bjuder på lättare lunch, dryck och mingel.

När: Tisdag den 9 juni klockan 11.30 - 13.30.

Var: Korsningen Norra Stationsgatan/Gävlegatan. Parkering finns i parkeringsgaraget på Torsplan och från klockan 11:15 kommer vi ha en person som står vid Hemköp Tor­splan för att vägleda er till rätt plats.

Anmälan: senast 8 juni till frida.andersson@einarmattsson.se

För mer information om projektet, se einarmattsson.se/hagastaden.

Varmt välkommen!