Eldon Installation är nytt partnerföretag i Power Circle

Nätverket Power Circle är en intresseorganisation som jobbar med framtidsfrågor för elkraftbranschen. Nu kliver Eldon Installation in som partnerföretag.

Eldon Installation har från årsskiftet blivit medlem i nätverket och ser många fördelar med partnerskapet såsom att få tillgång till Power Circles kompetens och breda kontaktnät samt att kunna vara med och påverka branschen. En del i Power Circles arbete består av att bevaka trender och möjliggöra för samverkan mellan deras partnerföretag, myndigheter och branscher. En del av Power circle jobbar bl.a. med att sprida kunskap och främja elbilar och elbilsladdning i Sverige.

Eldon Installation lanserade förra året laddstolpen ECO One som har blivit populär på marknaden, bland annat för sin unika design. Så här säger Eldon Installations marknad- & kommunikationschef Christin Öhrlund om samarbetet:

”Vi har en relativt ny produkt och utvecklingen går snabbt framåt. Vi ser stora fördelar med att samarbeta med en organisation som Power Circle som hjälper oss att driva aktuella frågor för en hållbar samhällsutveckling. Power Circles verksamhet ligger helt i linje med Eldon Installations mission att erbjuda marknaden kvalitetssäkrade produkter som har en positiv inverkan på miljön”

Läs mer om Power Circle här.

Klicka här för att läsa mer om ECO One laddstolpar eller kontakta oss på 010-555 95 00 så berättar vi mer.