Eldon Installation ställer ut på Elfack

Elfack hålls vartannat år i Göteborg och är Nordens största elmässa med 25 000 besökare inom el- och energibranschen.

Eldon Installation har varit en trogen utställare på mässan och varit med sedan starten på 70-talet. I år kommer Elfack att hållas 9 – 12 maj på Svenska Mässan och Eldon Installation hittar du i Monter B08:62.

Vi kommer att visa upp ett brett utbud av produkter såsom NORMEL-fördelningssystem, lägenhetscentraler samt camping- och motorvärmarcentraler. Dessutom visar vi upp de senaste nyheterna i vårt sortiment: säkerhetsskåp från serien Target och laddstolpen ECO One som också är nominerad till Elfack Design Award. Det finns möjlighet att rösta under mässan.

Så här säger Eldon Installations marknadschef Christin Öhrlund om deltagandet på mässan:

”På Elfack får vi möjligheten att visa upp vårt varumärke och våra produktlösningar på nordens största mötesplats för el- och energibranschen. De som besöker vår monter kommer att se att vi är en leverantör som lyssnar till våra kunders behov och anpassar våra produkter efter dem. Vår kunniga säljpersonal kommer att finnas på plats tillsammans med våra produktexperter för att förklara hur våra produktlösningar kan underlätta för både installatörer och användare.”

Klicka här för att ladda ned ditt kostnadsfria entrékort!

Vi ses i Monter B08:62!