Eldon Installation ställer ut på Elmässan i Umeå 6-7 september

Eldon Installation kommer att ställa ut på Easyfairs elmässa i Umeå 6–7 september (Monter D:12). Mässan hålls på Nolia och detta är första gången Easyfairs arrangerar denna mässa i Umeå.

Förutom utställningen så finns det en hel del intressanta workshops och aktiviteter att delta i såsom seminarium om säker elinstallation och föreläsning av sportprofilerna Björn Ferry och Heidi Andersson.

Så här säger Eldon Installations marknadschef Christin Öhrlund inför deltagandet på mässan:

”Vi har varit väldigt nöjda med Easyfairs mässa i Kista och vi är glada att de nu även anordnar mässan i Umeå. Vi hoppas att det blir bra uppslutning och en inspirerande mässa för alla besökare. Våra duktiga säljare finns på plats och pratar om våra produkter och nyheter inom till exempel elbilsladdning. Mässan är en bra mötesplats för att träffa nya och befintliga kunder, bli uppdaterad om branschnyheter och inspireras av föreläsare.”

Eldon Installation kommer att visa upp vår populära laddstolpe ECO One samt ett urval av vårt breda sortiment av elfördelningar.

Till våra laddstolpar

Klicka här för att ladda ner ditt kostnadsfria entrékort till mässan.

Du hittar oss i Monter D:12. Välkommen!