Morgonöppet på Elgiganten lördag den 7 december

Elgiganten förenklar julförberedelserna med utökade öppettider på lördag den 7 december. Med några få undantag* öppnar samtliga varuhus redan klockan 08:00 och börjar dagen med att erbjuda utvalda julklappar till  kraftigt rabatterade priser.

– Det är mycket som ska hinnas med inför julen och det kan vara svårt att få tiden att räcka till under den här perioden. Genom att utöka öppettiderna på lördag blir vi ännu mer tillgängliga för våra kunder som dessutom kommer att kunna handla sina julklappar till extra låga priser, säger Niclas Eriksson, VD på Elgiganten.

Mellan klockan 8:00-11:00 kommer morgonpigga kunder att kunna ta del av olika timerbjudanden med utvalda produkter till kraftigt rabatterade priser. Mellan klockan 08:00-09:00 kan man till exempel handla en Acer Iconia Surfplatta för endast 699 kronor (22% rabatt), mellan 09:00-10:00 en Logic Soundbar för 299 kronor (halva priset) och Apple-TV för 749 kronor (12% rabatt) och mellan 10:00-11:00 Philips hörlurar för endast 179 kronor (38% rabatt). Samtliga erbjudanden finns presenterade på bifogad länk

*Varuhusen i Alingsås, Karlshamn, Lidköping, Piteå, Vetlanda samt Visby deltar inte i kampanjen och håller öppet enligt ordinarie öppettider.