Nattöppet i alla varuhus

Succén med nattöppna varuhus återkommer. Ikväll, torsdag den 19 mars, håller samtliga Elgigantenvaruhus öppet klockan 20:00-22:00 med fina möjligheter för kunderna att fynda hemelektronik. Under två timmar sänks priserna på 70 procent av sortimentet.

Erbjudanden som kunderna kan ta del av under nattöppet är bland annat bärbara datorer med upp till 2500 kronors rabatt och TV med upp till 3000 kronor rabatt.Samtliga MacBook Pro, MacBook Air och iMac, inklusive de nya modellerna, erbjuds dessutom till 500 kronor rabatt.

– Nattöppet har blivit otroligt uppskattat av våra kunder. Många sliter för att få tiden att räcka till och med nattöppet blir vi mer lättillgängliga för kunderna som dessutom kan handla till extra låga priser. Just nu noterar vi bland annat en stor efterfrågan på bärbara datorer och då är nattöppet ett ypperligt tillfälle att göra sitt datorköp, säger Niclas Eriksson, VD på Elgiganten.

Alla varuhus kommer att ha stängt för förberedelser mellan kl 19:00-20:00.

Mer information finns här: www.elgiganten.se/nattoppet