Google Chromebook hos Elgiganten

Idag, den 4 april, är det stor Sverigelansering av Google Chromebooks. Elgiganten är en av få utvalda återförsäljare som kan erbjuda den unika produkten till hela svenska marknaden redan från lanseringsdagen.

-  Vi är mycket glada över att kunna erbjuda Google Chromebooks till våra kunder, säger Mark Hammarberg, Försäljningschef Data Elgiganten. Som en av Sveriges största återförsäljare av datorer och surfplattor känns det naturligt att vi breddar utbudet med det allra senaste. Google Chromebook är en unik produkt som vi hoppas ska tilltala våra svenska kunder lika mycket som den gjort internationellt.

Google Chromebook kommer initialt i två versioner - Acer C7 Chromebook och Samsung Chromebook. De finns tillgängliga i Elgigantens nätbutik samt i Elgigantens varuhus i Stockholm och Uppsala.

Följande Elgigantenvaruhus har Google Chromebooks i sitt sortiment:

• www.elgiganten.se
  • Elgiganten Barkarby