Grattis på namnsdagen Love - Elite Hotels bjuder dig på en övernattning med romantiskt Love-paket

Torsdagen den 2 oktober har Love namnsdag och det vill Elite Hotels uppmärksamma genom att bjuda alla över 18 år som heter Love på en fri övernattning i deluxe-rum inklusive sitt romantiska Love-paket på valfritt hotell, valfri helg till och med den 2 november. Värde ca 2500 kr.

Förnamn, efternamn, man eller kvinna - alla som heter Love är välkomna!

I Love-paketet ingår champagne, choklad och frukt. Fluffiga morgonrockar (som gästen får ta med hem), frukost på sängen samt sen utcheckning till kl 18.00.

Fakta:
* Erbjudandet kan endast bokas den 2 oktober 8.00-19.00 på Elite Hotels Service Center på 0771-788 789.
* Love måste vara över 18 år och kunna uppvisa legitimation.
* Mer fakta om erbjudandet finns på www.elite.se

För mer information kontakta:
Johan Öhman, Elite Hotels of Sweden
johan.ohman@elite.se

Elite Hotels of Sweden erbjuder 19 klassiska hotell som är centralt belägna i 13 viktiga svenska städer från Malmö i söder till Luleå i norr. De flesta av hotellen återfinns i anrika fastigheter med tradition och atmosfär som byggts upp under hela förra seklet. Vi vill även i våra nyare hotell förmedla en speciell känsla av klassisk gästgivaretradition. Att bo på ett Elite-hotell är något annat än att bara ta in på hotell. Elite Hotels of Sweden AB vill ge en totalupplevelse och en känsla av tradition, kvalitet och flärd.
Bicky Chakraborty är ägare och VD för Elite Hotels of Sweden AB. Elite Hotels har ca 2500 anställda och omsatte 2007 ca 1,2 miljarder kronor.