Årets Julklapp robotdammsugaren finns hos Elkedjan

Pressmeddelande   •   Nov 27, 2015 08:51 CET

"Vi är glada över att årets julklapp blev just robotdammsugaren", säger Elkedjans marknadschef Martin Lundholm. "Just den här produkten är något av ett steg i evolutionen för hushållsprodukter och ett enkelt sätt att hålla vardagen lite renare."

Robotdammsugare har funnits länge i Elkedjans sortiment och lagom till jul kommer ett brett urval finnas representerade.

"Använd gärna robotdammsugaren som ett komplement till din vanliga dammsugare", menar Martin Lundholm. "En extra bonus är att det är en väldigt rolig produkt som många barn uppskattar. Det är inte helt ovanligt att vi hör talas om familjer som döpt sin robot och ser den som en extra familjemedlem."

För att se en robotdammsugare i arbete är ett enkelt sätt att besöka någon av Elkedjans butiker, där även tips och råd gärna delas ut.

Besök gärna elkedjan.se för att se vårt utbud.

Elkedjan är en frivillig fackhandelskedja med 210 butiker och 2000 elektriker i hela Sverige. I produktsortimentet finns vitvaror, hem-el och belysning. Elkedjan bildades för snart 50 år sedan och tillsammans med ELON ingår Elkedjan i ELON Elkedjan Logistic AB, landets största inköps- och logistikkoncern för vitvaror med tillsammans över 400 butiker i landet.

Kommentarer (0)

Kommentera