Polar erbjuder egendesignad inredning

Vad sägs om att själv få designa inredningen på din nya husvagn? Med Polars nya serie Customized är det just vad du kan få göra.
– En exklusiv möjlighet för våra kunder, säger Tony Ekström, vd på Polar.

Vill du att en bänkskiva i köket ska vara längre? Eller behöver du en extra garderob? Med Polar Customized är lösningen nära. Den nya serien innebär att du själv kan få vara med och bygga din nya vagn invändigt.
– Du väljer en modell och kan sedan med hjälp av oss göra inredningen till en husvagn som passar just dina behov. Många kunder har efterfrågat detta och vi är glada över att kunna erbjuda den möjligheten, säger Tony Ekström.

Customized kan även skryta med ny exteriör. Istället för den blå färgen som Polar har på sina vagnar är den nya serien målad med svarta detaljer.
– Det ska synas att man kör omkring med en värsting, säger Tony Ekström.

Polar visar även upp de båda modellerna Original och Selected, där den sistnämnda innehåller mer utrustning och lyx än originalvagnen. Dessutom presenterar Polar nyheter när det handlar om dynor och ryggstöd i sittgrupperna i form av lite vinklade ryggstöd och lite längre sittdynor.
– Köper man Polar så köper man komfort. Det ska vara skönt att sitta inomhus när inte semestervädret är på topp, säger Tony Ekström.

Den nya modellen 620 TRTDS lockar också många besökare. Anledningen är att Polar har byggt en tvärställd dubbelsäng vilket ger ökad komfort vid bäddning och om du behöver gå upp på natten.
– Vagnen är lite mindre men det är perfekt för par som vill njuta av en skön och bekväm semester, säger Tony Ekström.