Hästartisten Tobbe Larsson tillbaka med ny show på Elmia !

Hästartisten Tobbe Larsson tillbaka med ny show på Elmia !

Förra året gjorde Tobbe Larsson och hans hästar stor succé under Elmia Scandinavian Horse Show. Nu är han tillbaka med ett nytt nummer som visas upp exklusivt under Hööks familjeshow på lördagen.

– Att kommunicera med din häst från marken är egentligen där allting börjar, säger Tobbe Larsson.
Tobbe Larsson är en världsstjärna som har arbetat professionellt med hästar sedan 1999. Han kommunicerar med sina hästar från marken och skapar en unik relation med sina djur genom sin frihetsträning. Tobbe har gjort över hundra program för SVT med sitt populära Ponnyakuten, som har sänts i tre länder.

Tobbe Larsson bor sedan flera år tillbaka i Dubai under vinterhalvåret men kommer hem till Sverige för att vara med på Elmia Scandinavian Horse Show.

Under showarrangemanget kommer Tobbe Larsson bland annat att förklara för publiken vad han gör och varför. Han bjuder även in publiken till att vara delaktiga i showen.
– Det blir inte bara ett rent uppträdande, utan jag kommer att engagera publiken på olika sätt också, berättar Tobbe Larsson.

Tobbe Larsson kommer att medverka under lördagens show på Elmia Scandinavian Horse Show. Lördagens showprogram innehåller utöver Tobbe Larssons inslag även bland annat show med islandshästar, agility och stafetthoppning.

Köp dina biljetter här: https://jkpg.com/sv/elmia-scandinavian-horse-show

Presskontakt:
Lisen Bratt Fredricson lisen@grevlunda.com