Grattis IT branschen – Betaversionen av JBoss EAP 6 äntligen här

Pressmeddelande  •  2012-04-03 16:26 CEST

Elva meddelar att Betaversionen av JBoss EAP 6 nu finns tillgänglig för nedladdning.

”Då elva är Sveriges första företag med Red Hat Premier Business Partner status vill vi självfallet öka medvetenheten kring att Betaversionen av JBoss EAP 6 nu finns tillgänglig”, säger Patric Svanberg, VD på elva.

”Flertalet av våra kunder följer med stort intresse utvecklingen av JBoss EAP 6 och några har redan testat Betaversionen innan den nu officiellt lanserades”, fortsätter Patric Svanberg.

Kontakta oss gärna för fler frågor kring EAP 6 och Betaversionen.

För mer information, kontakta:

Patric Svanberg

Elvagruppen AB

patric.svanberg@elva.se

www.elva.se

Om elva

Elva är ett IT- konsultföretag som vänder sig till företag och organisationer som har eller planerar att införa Red Hat Enterprise Linux, JBoss eller andra Enterprise Open Source-lösningar. Elva är Red Hats enda Premier Business Partner i Sverige och säljer konsulttjänster med särskild kompetens inom projektledning, systemadministration, systemutveckling samt testning. Elva har kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Mer information på www.elva.se.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom