Öppet informationsseminarium kring energiinvesteringar och lokala satsningar i norra Sverige, 19 april i Piteå

Pressmeddelande   •   Mar 13, 2018 08:46 CET

Energikontor Norr bjuder via projektet Gröna energiinvesteringar in till ett kostnadsfritt seminarium 19 april där vi berättar om energiinvesteringar i norra Sverige, lokala satsningar och vilka fantastiska möjligheter som finns här i Norrbotten för hållbara energilösningar!

Medverkar gör Sparbanken Nord, Almi Nord, Luleå Tekniska Universitet Energisystem, Företagarna, Eljest AB och Piteå Biogas AB.

19 april 2018 är du välkommen till Furunäset hotell & konferens i Piteå. Vi bjuder på lunch och fika!

Du hittar dagens program här.

Anmäl dig här senast den 4 april.

Varmt välkommen!

Kommentarer (0)