Vårmöte och 20-årsjubileum: Maximo användarförening

Maximo användarförening fyller jämnt, föreningen grundades redan 1995 och i år firas 20-års jubileet med ett fullspäckat vårmöte i Göteborg under dagarna tre. Mötet börjar den 5 maj och avslutas den 7:e, under dagarna kommer intressanta kundcase, produktnyheter och en spännande information att presenteras.

Den första dagen inleds hos Enfo Framsteg på Lindholmen och där kommer inledningen av mötet och styrelsens presentation att äga rum. Enfo Framsteg kommer därefter ta vid tillsammans med IBM för att presentera nyheter från InterConnect avseende Maximo 7.6, Anywhere samt Scheduler.

Enfo Framsteg kommer därefter tillsammans med kunden Outokumpu berätta om hur de fått processerna kring underhåll på topp. Nya idéer och tankar från Enfo Framsteg har systematiserat hela produktionen och det vinnande koncept Hela Vägen till Värde ™ tagit projektet till alla delar av organisationen.

Enfo Framsteg kommer även under dag två att presentera ett framgångsrikt kundcase då Swedish Match kommer att delge resan till nya Maximo 7.5 och hur de hittat ett system och en leverantör med möjlighet att stödja alla företagets fabriker.

Läs mer!