Patrik Sundquist till Episerver

Nyhet   •   Feb 12, 2014 11:14 CET

Patrik Sundquist har rekryterats som Partner Account Manager till det svenska programvaruföretaget Episerver.

Som Partner Account Manager blir Patrik Sundquist ansvarig för att utveckla Episervers relationer med några av företagets viktigaste partner för att identifiera nya affärsmöjligheter och fortsätta Episervers positiva tillväxt. Patrik har flera års framgångsrik erfarenhet från B2B-försäljning. Närmast kommer han från en position som Account Manager på Dicom Datautveckling.

– Vi är mycket glada över att kunna välkomna Patrik Sundquist till vårt team. Patrik kommer att förstärka vår närvaro hos partners vilket ger oss möjligheten att ge bättre service och stöd för att utveckla våra gemensamma affärer säger Jan-Olof Jakobsson, som är försäljningschef på Episerver i Sverige.

För ytterligare information, kontakta: Jenny Westerberg, marknadschef Sverige, 070-140 71 40, jenny.westerberg@episerver.com

Kommentarer (0)

Kommentera