ERVs servicekontor - Euro-Center - öppnar kontor i Tjeckien

Euro-Center öppnade nyligen ett kontor i Tjeckien. Det nya kontoret innebär en större närhet till Centraleuropa och möjliggör ett närmare sammarbete med ERV och systerbolaget
Euro-Alarm i Prague.

Euro-Center Tjeckien öppnade den 1 januari 2014 och Euro-Centers ansvar kommer att omfatta hela 25 länder i Europa. Verksamhetschef för det nya kontoret blir Lucia Krajcovicova och verksamheten startade redan 1 januari 2014.

Sedan 1971 är Euro-Center ERVs servicekontor och förlängda arm runt om i världen och ger ERVs kunder ett tryggt och säkert resande. I dag har ERV 12 servicekontor världen över. Personalen talar det lokala språket och minst ett skandinaviskt språk. De hjälper drabbade resenärer under resan, bland annat med kontakt med sjukhus, ekonomiskt stöd och ordnar med hemtransporter.

För ytterligare information kontakta:Christina Karlegran, kommunikationschef ERV Sverige

Telefon: 08-454 33 20, mobil: 0765-25 33 20, e-post: christina.karlegran@erv.se