Instagram-tävlingen Semesterjakten uppmärksammas internationellt

ERV:s Instagram-tävling Semesterjakten har i dagarna blivit en succé ur ett reklam- och mediabranschperspektiv. Tävlingen har uppmärksammats av såväl de prestigefyllda webbplatserna Creativity-online.com och PSFK.com, som magasinen Advertising Age och Branding Magazine.

Tävlingen som är utvecklad i samarbete med webb- och PR-byrån Deportivo går ut på att låta de tävlande bygga Sveriges största Instagram-kollage med sina semesterbilder.

– Att vår tävling blir omnämnd av så ansedda internationella webbplatser och tidningar som Creativity, PFSK, Advertising Age och Branding Magazine innebär inte bara exponering, utan även prestige för både ERV och Deportivo, säger Christina Karlegran Kommunikationschef ERV Sverige.

Tävlingen hittar du på: www.semesterjakten.se

Christina Karlegran, kommunikationschef ERV, telefon: 08-454 33 20, mobil: 0765-25 33 20, e-post: christina.karlegran@erv.se