Leitz Complete Traveller - resväskor för den mobila affärsresenären!

Nyhet   •   Okt 16, 2017 08:00 CEST

Om du måste resa i affärer, gör det med stil!  Leitz Complete Traveller-serien är framtagen med den mobila affärsresenären i åtanke.  En serie som  tilldelats  Red Dot och iF Design Awards, utmärkelserna är designpriser och är erkända över hela världen som ett tecken på utmärkt design.

Väskornas smala och kompakta storlek gör att de kan tas ombord på de flesta flygbolag som handbagage. Bekväm resa med det lättrullande 2-hjulsystemet och handtag med dubbla rör samt äkta lädervadderade handtag. Väskan passar perfekt för en 2-4-dagars resa och väger endast 3,2 kg vilket gör den extremt enkel och bekväm.

Smarta fack gör det enkelt att  organisera och förvara viktiga tillhörigheter som smartphones, bärbara datorer, pass och kläder. Du har dina tillhörigheter nära till hands vilket gör incheckningen effektiv och harmonisk.

Kommentarer (0)

Kommentera