En helt ny detektorserie från ESYLUX inom lågspänningsområdet

Byggnadsstyrningssystem har en enorm potential när det gäller att avsevärt öka energieffektiviteten, komforten och säkerheten i bostäder och andra byggnader. För att underlätta för konsulter, installatörer och grossister att använda produkterna baserar ESYLUX sin produktutveckling på enkelhetens princip. Därför kännetecknas de nya produkterna inte bara av intelligenta funktioner, utan också av många praktiska egenskaper, som till exempel en särskilt enkel idrifttagning och hög användarvänlighet.

Kompatibel med alla: UC-närvarodetektorn

Genom att utveckla en hel detektorserie har ESYLUX tagit första steget mot sin framtid inom lågspänningsområdet. Tillverkaren från Ahrensburg möter därmed den stigande efterfrågan på närvarodetektorer inom central byggnadsstyrning. Den nya serien av UC-detektorer är avsedd för lik- och växelspänning inom ett spänningsområde på 12–36 V AC/DC, vilket innebär att den kan användas universellt i alla byggnadsstyrningssystem. Fördelen för både konsult, arkitekt och installatör är att de kan koncentrera sig på en enda detektortillverkare för olika byggnadsprojekt. Tack vare den varierande designen och den helt ljudlösa kopplingen låter sig varje rum skräddarsys och obemärkt utrustas med den passande UC-detektorn.

Nya närvarodetektorer i UC-serien

PD-C360i/8 UC  1300220