ESYLUX PD-C 180i KNX

Tack vare bussystemet KNX ger den en användarvänlig styrning och omfångsrika mjukvaruapplikationer öppnar för många olika användnings- och styrmöjligheter. En inbyggd mikrofon gör att detektorn kan användas i vinklade utrymmen eller trapphus där rörelser är utom räckhåll för detektorn. Monteringen av detektorn med inbyggd busskopplare är enkel och sparar både tid och pengar.

Uppgifter i överblick:

Användningsområde

för lokaler med dagsljusinsläpp och som används under en längre tid, detektering av varje liten rörelse

Räckvidd

8 meter

Bevakningsområde

180°

Funktioner

extra energieffektiv styrning av värme, ventilation och klimat, inbyggd mikrofon för detektering av vinklade utrymmen, nattljusfunktion

Idrifttagning och styrning

blue mode-teknologi: enkel och intuitiv med IR-fjärrkontroll; driftprogram

E-nr..: 17 401 66