Ett magasin om synergin mellan ljus och automatisering: ESYLUX presenterar ESYWORLD

Kundmagasinet ESYWORLD innehåller intervjuer, referensberättelser, teknikreportage mm, och det ger läsaren inblick i företagets utbud och lösningar.

SymbiLogic-teknik som huvudtema

Det första numret av magasinet är på knappt 40 sidor och uppdelat på sex kategorier och blandar ett vackert bildspråk med informativt, redaktionellt material. Fokus ligger på ESYLUX SymbiLogic-teknik för biologiskt verksamt ljus – även kallat Human Centric Lighting – som använder intelligent sensorteknik för extra energieffektiv användning. ESYWORLD visar även hur deras ljussystem med SymbiLogic fungerar rent praktiskt.

”ESYWORLD sätter fingret på fördelarna med synergin mellan ljus och automatisering och förtydligar hur det kan höja både livskaliteten och energieffektiviteten”, säger Anne Spielberg, chef för ESYLUX internationella marknadsföring. Den som är intresserad kan hämta den som PDF-fil från hemsidan, esylux.se.
Där kan man även beställa en tryckt version eller en prenumeration.

• quadro
  • närvarodetektor