Pressmeddelande, 8 januari 2020

Pressmeddelande   •   Jan 08, 2020 14:22 CET

Euro Finans AB (”Euro Finans”) har genom pressmeddelande igår, den 7 januari 2020, kommunicerat att Prioritet Finans AB förvärvat aktier i PromikBook AB (publ) (”PromikBook”) utanför Euro Finans AB:s offentliga uppköpserbjudande till aktieägarna i PromikBook. I meddelandet angavs att tiden för att acceptera erbjudandet går ut den 14 januari 2020. Acceptfristen löper dock ut en dag senare, det vill säga den 15 januari 2020.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Olov Marchal (VD PromikBook AB)

E-post: olov.marchal@promikbook.com

Störst i Sverige på fakturaköp. Vi snackar inte – vi betalar

Genom att alltid ha våra kunders bästa i åtanke har vi blivit ledande på fakturaköp. Bra samarbeten bygger på ömsesidig respekt och tillit. Delar du den inställningen blir vi gärna din trygga och kunniga partner i finansiella frågor.

En trygg affärspartner

Vi anlitas av tusentals företag – både små och stora – som önskar en enklare administration, har säsongsvariationer, expanderar eller har besvärlig ekonomi. Varje år finansierar vi omkring 150 000 fakturor, såväl svenska som utländska, till ett värde av över 5 miljarder.

Euro Finans har sitt säte i Lund samt säljkontor i Stockholm, Kalmar och Umeå. Vi har en finansiell styrka som få i branschen kan skryta med. Trygghet, professionalism och snabbhet är ledord i vår vardag.

Kommentarer (0)

Kommentera