Midsommarkrans färdigbunden & levererad till dörren

Midsommar närmar sig med stormsteg. Denna den svenskaste av alla högtider förknippas i allra högsta grad med blommor; Vi klär midsommarstången, dekorerar bordet med midsommarblomster, plockar 7 blommor för att lägga under kudden och binder midsommarkransar till både barn och vuxna.

Det är inte helt lätt att binda en midsommarkrans. För proffset och den flinke är det förmodligen ganska enkelt, men för den icke pyssliga eller händiga kan midsommarkransen vara nog så svår att få till. Och mitt inne i storstan är det svårt att få tag på vilda blommor förstås.

För den som vill vara riktigt fin på midsommarafton men inte kan, vill eller hinner binda sin egen midsommarkrans har Euroflorist ett riktigt bra alternativ. Beställ din midsommarkrans enkelt och smidigt på www.euroflorist.se och få den levererad hem.

Din midsommarkrans binds av en av Euroflorists professionella florister, vilket garanterar att den håller högsta kvalitet och varar hela midsommarnatten lång. Och du blir med all säkerhet vackrast på festen, med ljuvliga blommor i håret.

Euroflorist är marknadsledande inom blomsterförmedling i Europa. Vi har ett nätverk av professionella florister i 12 europeiska länder. Tillsammans hjälper vi dig att skicka blommor vart du vill, när du vill. Vare sig du vill skicka blommor till en liten ort, sända ett blombud till Stockholm eller glädja någon i en helt annan del av världen..

Euroflorist skickar mer än 1,8 miljoner buketter om året. Företaget grundades 1982 i Malmö och var först i Sverige med blombud på internet 1995. Vi gör det enkelt och säkert att glädja och uppmärksamma vänner, familj, partners och kollegor. Vem vill du göra glad idag?

• midsommar