Den enda e-julklappen som levereras samma dag

Det talas mycket om att ehandelns framtid ligger i ännu snabbare och mer precisa leveranser. Kunderna kommer snart att kräva det och ehandeln letar febrilt efter sätt att lösa det på. Senast var det Amazon som flaggade för framtidens blixtsnabba leveranser med hjälp av så kallade drönare.

Men det finns en bransch som sedan länge levererar samma dag. Om du beställer ett blomsterbud hos Euroflorist innan klockan 12 på vardagar och lördagar kan vi leverera din blomstrande hälsning samma dag.

Att vi på Euroflorist kan lyckas med så raketsnabba leveranser beror på att vi har ett nätverk av professionella florister över hela landet. När våra kunder lägger en beställning i Euroflorists webbutik förmedlar vi den genast vidare till en av våra florister. Floristen skapar en bukett eller ett arrangemang efter kundens önskemål och levererar sedan blommorna direkt hem till mottagaren.

Så här i juletid innebär det att du kan få din leverans till och med på julafton. Euroflorist tar emot beställningar på julblommor ända till och med den lunch den 23 december, för leverans på självaste julafton.

Hos Euroflorist kan kunderna också beställa en komplett julklapp genom att lägga till en present till blommorna. Vi erbjuder choklad, nallar, lotter och spännande upplevelsepresenter, samt möjligheten att skänka en gåva till olika välgörenhetsorganisationer. Presenten levereras förstås också direkt hem till mottagaren tillsammans med blommorna.

Euroflorist är marknadsledande inom blomsterförmedling i Europa. Vi har ett nätverk av professionella florister i 12 europeiska länder. Tillsammans hjälper vi dig att skicka blommor vart du vill, när du vill. Vare sig det är till andra sidan staden, landet eller någon annanstans i världen.

Euroflorist skickar mer än 1,8 miljoner buketter om året. Företaget grundades 1982 i Malmö och var först i Sverige med blomsterbud på internet 1995. Vi gör det enkelt och säkert att glädja och uppmärksamma vänner, familj, partners och kollegor. Vem vill du göra glad idag?

• florist