Nu lanserar Evidensia Djursjukvård kundklubben Evidensiaplus – en vän för livet

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2014 09:23 CEST

På Evidensia Djursjukvård tror vi att djurägare vill få hälsotips och goda råd även när de inte besöker en veterinärklinik eller ett djursjukhus. Därför har vi gjort en kundklubb för våra trogna kunder. Det är gratis att gå med, och förutom matnyttiga nyhetsbrev får medlemmar även bonus på köp i våra butiker och djuranpassade erbjudanden hos utvalda samarbetspartners.

En av tankarna bakom Evidensiaplus är att vi vill dela med oss av vårt veterinärmedicinska kunnande oavsett var våra kunder befinner sig. Har djurägare tillgång till rätt kunskap kan det göra stor skillnad för deras djur.

Mottagandet har varit positivt. De första dagarna fördubblades trafiken på vår sajt och ett par tusen personer har redan nu valt att gå med.

Häst eller hamster spelar ingen roll. Alla djur är välkomna. För oss är det en självklarhet att varje djur ska må så bra som möjligt i alla skeden av livet, det är därför vi vill vara en vän för livet.

För mer information, bilder och förmedling av kontakter:

Eva Quist, kundklubbsansvarig och marknadskoordinator, Evidensia Djursjukvård, 076 - 504 58 69, eva.quist@evidensia.se

Maria Hofling, press- och informationsansvarig, Evidensia Djursjukvård, 0702 - 45 49 43, maria.hofling@evidensia.se

Evidensia Djursjukvård är Nordens kvalitetsledande kedja för djursjukvård. Vi har närmare 90 djursjukhus och kliniker i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Varje år behandlar vi fler än 700 000 djur, varav cirka 655 000 hundar, katter, smådjur och exotiska djur, samt cirka 45 000 hästar. Vi omsätter mer än en 1,3 miljarder kronor och är Norra Europas största veterinärmedicinska kedja. www.evidensia.se

Kommentarer (2)

När kommer första erbjudandet att gå ut för Evidensia Plus Kundklubb?

- Christoffer Andersson - 2014-09-02 14:46 CEST

Hej! Aktuella erbjudanden finns på vår hemsida och information skickas ut via mejl. Fler tillkommer. Just nu har vi ett erbjudande i samarbete med Idre fjäll.

- Maria Hofling - 2014-09-02 14:50 CEST