Geely väljer Eways som laddoperatör i samarbete med Göteborg Energi

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2020 07:30 CET

Geely väljer Eways som laddoperatör i samarbete med Göteborg Energi

Fordonstillverkaren Geely har valt laddoperatören Eways som leverantör av laddtjänster till sitt kontor i Göteborg. Laddstationerna levereras och installeras i samarbete med Göteborg Energi. Läs hela pressmeddelandet här!

Vi gör det lätt att köra elbil

Eways är en laddoperatör som gör det lätt för både företag och privatpersoner att välja elbil. Vi erbjuder enkel, snabb och säker laddning hemma, vid arbetsplatsen och publikt.

Vi är en oberoende laddoperatör som hjälper våra kunder genom hela processen från idén om att kunna ladda bilar, hela vägen till driftsättning och övervakning av laddstationer samt slutligen nedmontering och återvinning. Eways innovativa molntjänster möjliggör övervakning, statistik, lastbalansering och betalningslösningar.

Vi gör det lätt att ställa om från fossila bilar till elbilar. Våra kunder är privatpersoner, bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, fastighetsförvaltare, företag, stad och kommun.

Välkommen till ett miljösmart samhälle med Eways!

Kommentarer (0)

Kommentera