Ljudmodul till den smarta papperskorgen Bigbelly High Capacity 5.0

Papperskorgen Bigbelly spelar en melodi för uppmuntring när du slänger ditt skräp

Nu kan du beställa den efterlängtade ljudmodulen som spelar en melodi, text eller talar när du slänger ditt skräp i papperskorgen. Ljudmodulen är en plug & play variant och är speciellt framtagen till den fristående, solcellsdrivna papperskorgen Bigbelly High Capacity 5.0.

Tack för att du tänker på miljön

Detta resulterar till att enheten spelar önskat ljud när luckan öppnas genom fotpedalen eller handtaget. Det har blivit ett effektivt sätt att uppmuntra och dela positiv energi med papperskorgens brukare, att få en återkoppling på deras insats kan sträcka sig långt som t.ex. "tack för att du tänker på miljön". Ljudmodulen är beprövad på flertal ställen tillsammans med B.la. Uppsala Skräpkör och Stena Line Danica.

Förena nytta med nöje tillsammans med Bigbelly

Sprida budskap, kompaktera skräp och öka återvinningen i det offentliga rummet.