Kendra Ibsen Årets talang på Telekomgalan

Pressmeddelande   •   Feb 21, 2019 14:36 CET

Kendra Ibsen, Market Communication Manager på Telenor, utsågs igår till Årets talang vid telekombranschens samlingsplats Telekomgalan på Grand Hôtel i Stockholm. Bakom Telekompriset står det oberoende nyhetsbrevet Telekomnyheterna.

Motivering
De unga talangerna är viktiga på många sätt. De kliver in i våra organisationer med nya vågade idéer, samtidigt som de tillför energi som smittar av sig och får många andra att inspireras.
Vissa personer har förmågan att sprida den där känslan av att vara både ung och förändringsbenägen, samtidigt som man kan tro att hen har varit med i branschen riktigt länge. Årets vinnare kom in på Telenor för bara några år sedan men har det senaste året fått många stora och viktiga uppdrag som har skötts med perfektion samtidigt som hen har haft förmågan att lyfta fram sina medarbetare i en stor förändring.

Övriga nominerade i kategorin var:

Christian Roth, Telenor
Göran Sidgren, Tele2
Martina Klingvall, Telness
Sebastian Kåla, HMD

Priset delas ut av det oberoende branschnyhetsbrevet Telekomnyheterna som ges ut av Exakt Media AB, vinnaren röstades fram av en jury bestående av framstående representanter från telekombranschen.

För mer information om Telekomnyheterna och Telekompriset vänligen kontakta:
Mats Sjödin, chefredaktör Telekomnyheterna
Malin Svenberg, vd Exakt Media AB

Nyheter med eftertanke om din bransch.

Kommentarer (0)

Kommentera