Automation Summit 2015

Den 3-4 september har Västerås åter igen nöjet att gästas av Automation Summit. Den branschöverskridande automationskonferensen är tänkt att vara ett återkommande event för att samla intressenter runt framtida automationsutmaningar.

Det här året är precis som 2013 späckat av spännande föreläsningar. Under två dagar blandas keynotespeakers och parallella spår där deltagarna kan välja det som känns mest relevant eller spännande. Vad sägs om trender, best practice, framtidens jobb och PiiA. Eller en föreläsare som tidigare varit anställd på NASA; John W Hines, Managing Director och Chief Technologist på JH Technology Associates LLC, ett Californienbaserat konsultföretag inom teknisk rådgivning.

Du kan dessutom höra vår framtidsminister, Kristina Persson berätta hur Sverige ska gå framåt för att fortsätta vara konkurrenskraftiga i en digitaliserad värld och hur regeringen arbetar med framtidsfrågor.

Har du intresse av Sveriges framtida automation kan du anmäla dig till Automation Summit här. Eller du kanske helt enkelt bara vill veta lite mer om konferensen. Då läser du mer om AS2015 här.

Fotograf till samtliga foton ovan: Henrik Mill