Expectrum = Sveriges snyggaste kontor?

Expectrum är nominerat till Sveriges snyggaste kontor! I stor konkurrens av snygga och smarta kontor över hela landet, hoppas och tror vi att expectrum uppfyller kriterierna stil, arbetsmiljö och nytänkande på bästa sätt. Vi jobbar hårt för att vara just möjligheternas mötesplats!

Alla har egna behov för att trivas i en miljö och kunna jobba bra. Vad som är idealiskt för någon kan vara infernaliskt för någon annan. Därför har vi delat in våra lokaler i olika områden. Våra medlemmar kan hyra sin arbetsplats utifrån vad som passar dem. Organisationer och företag på plats ihop med närmare 100 000 människor som varit hos oss har tillsammans skapat en spännande atmosfär, utveckling och relationer. Det ihop med utformningen av vår work hub, som är gjord med fingertoppskänsla, gör att vi hoppas att Sveriges snyggaste kontor ligger i Västerås.

På expectrum sitter idag runt 35 organisationer. Här möts entreprenörer, startups, teknikföretag, innovationsstödsaktörer och kluster och communityt på 150 personer delar på mötesrum, gemensamma loungeytor, aktivitetsbaserade ytor och fasta arbetsplatser.

Vi skulle bli väldigt glada om du tycker att vi är värdiga vinnare. Rösta här och dela gärna länken. Vinnaren utses av Lokalnytt. Omröstningen är öppen till och med 21 oktober. Tack!