Ny resa till Transsylvanien maj 2014

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2013 16:49 CET

Efter succéresan i höstas bestämde sig reseproducenterna på Experience Transylvania och Lotus Travel att planera, sälja och genomföra en likadan resa till våren.

"Det fanns redan förfrågningar innan höstresan, fick jag veta från min kollega Patricia Costa, som är projektledare på Lotus Travel, från kunder som ville gärna följa med på resan men kunde inte just de datumen i höstas", berättar Gloria Andersson, reseproducent på Experience Transylvania. "Då insåg vi att vi kan arrangera en likadan resa till våren, för att ge dem en andra chans, samt för att få med fler andra resenärer som är nyfikna på vårt nya reseprogram", kompletterar Gloria.

Det är redan full fart på bokningar, men några platser finns fortfarande kvar. Fler detaljer om reseprogrammet kan man läsa här.

Experience Transylvania är den personliga researrangören som skapar genuina upplevelser i Transsylvanien. Våra resor präglas av mötet med den verkliga lokala kulturen och våra gäster tar alltid med sig hem ett minne för livet.

Experience Transylvania Gloria Vintila AB är ett nystartat företag som ägs av Gloria Vintila Andersson och drivs i partnerskap med Peter Andersson.

Kommentarer (0)