Tack och hejdå IBC för denna gång!

Blogginlägg   •   Sep 12, 2016 18:00 CEST

Från vänster: Simon, Daniel, Fredrik, Björn, Lucas, Alexander, Thomas, Magnus, Jonas, Isabelle och Johan (saknas på bild Marilia)

Vi säger tack och hejdå till IBC för denna gång och är övertygade om att vi kommer tillbaka nästa år. Det har varit en intressant och rolig helg där vi fått en inblick i vad som är mest aktuellt inom hela broadcast-teknikbranschen just nu, träffat vänner och bekanta i branschen, ätit goda middagar och några hade även möjlighet till lite sightseeing i Amsterdam. Men framförallt har det varit väldigt roligt att få umgås med allihopa i vårt bolag

Det är mycket som händer på många fronter och vi har fått se allt från jättestora och super-skarpa skärmar till kreativa cook-along program som BBC R&D visade upp. Intressant att se de tekniska framstegen som sker inom VR och 360-video, och inte minst lika intressant att få se de olika tillämpningsområdena man experimenterar med.

Nu sätter vi siktet på en mycket spännande och händelserik höst. Vi hörs!

Kommentarer (0)

Kommentera