Michele Ferrari

Ny Marknadschef för Fasadgruppen

Michèle Ferrari anställdes i början av februari som Marknadschef för Fasadgruppen. Michèle kommer närmast från elgrossisten Rexel där hon har arbetat de senaste 6 åren med marknadsföring och kommunikation.

Michèle kommer att vara ansvarig för att ta fram ett gemensamt marknadskoncept för alla dotterbolagen i koncernen, för att stärka Fasadgruppens position och kännedom på marknaden. Michèle har lång erfarenhet av marknadskommunikation i olika positioner från både IT- och elgrossistbranschen.

- Det känns spännande och en väldigt rolig utmaning att få möjligheten att vara med att bygga upp ett gemensamt marknadskoncept i en koncern med 10 lokala entreprenörsdrivna bolag. Fasadgruppen är i en expansiv fas, vilket också känns väldigt roligt, säger Michèle.