Brygg italienskt kaffe med milk_shake i jul

November är här och det innebär också att vi närmar oss julen med stormsteg! Även om det inte finns något skäl till att börja stressa i julhandeln riktigt än, så kan du redan nu passa på att köpa en perfekt julklapp till dig själv eller en god vän tack vare milk_shake´s julkampanj.

z.one concept, som är företaget bakom varumärket milk_shake, grundades 1999 av Ivano Panzeri i Italien och blev snabbt en viktig spelare på den professionella hårvårdsmarknaden. Produkterna kännetecknas av hög kvalité i kombination med en unik känsla för de senaste trenderna. Fashion Ave erbjuder ett stort sortiment av
milk_shake´s produkter och är stolta över att vara den enda leverantören i Sverige.

Just nu kan du köpa två valfria produkter från milk_shake och få en italiensk mokabryggare på köpet, utan extra kostnad. Den italienska mokabryggaren är en klassisk kaffebryggare och det vanligaste sättet att göra kaffe på i de italienska hemmen. Kaffet värms upp genom att man ställer bryggaren direkt på spisen och bygger på samma princip som en espressobryggare, där trycket används för att bereda kaffet, dock så blir det lägre tryck i en mokabryggare. Ett smidigt sätt att brygga riktigt gott kaffe på helt enkelt!

Passa på att till exempel köpa vårt bästsäljande silverschampo Silver Shine, fuktgivande mousset Whipped Cream eller valfritt schampo och balsam! Erbjudandet gäller så långt lagret räcker. Milk_shake säljs på utvalda frisörsalonger i landet, tveka inte att kontakta oss för att få reda på vilka salonger som är återförsäljare i just din stad.