Inled året med vårdande produkter från I.C.O.N.

Vi inleder det nya året med en riktigt bra kampanj på utvalda vård-produkter från I.C.O.N.! Håret behöver som bekant extra mycket fukt nu under vinterhalvåret och gärna att man gör en läkande detoxkur då och då för att rensa hår- och hårbotten från gifter och beläggningar.

HYDRATION – Fukt & näring
Värme, uttorkning och skiftande årstider med dess klimatförändringar påverkar våra hår. För att undvika torrt, skört och skadat hår måste vi återfukta det med rätt vårdprodukter. Det handlar inte bara om fukt utan också väsentliga näringsämnen för att skydda håret maximalt mot solens strålar, uttorkning och värme. Vårt segment HYDRATION tillför fukt djupt in i håret och gör håret samtidigt flexibelt, elastiskt och glansigt.

• Schampo DRENCH
  • Balsam FREE

DETOX – Friskt hår börjar med en hälsosam hårbotten
Kemikalier, gifter och föroreningar har tyvärr blivit en del av vårt vardagliga liv. De påverkar inte bara vårt immunsystem och kropp utan också vårt hår, vilket leder till ett torrt, livlöst och slitet hår. Precis som vi detoxar kroppen måste vi detoxa vårt hår. Vår DETOX-serie eliminerar gifter genom att använda en blandning av organiska oljor som stimulerar blodflödet, vilket främjar en hälsosam hårbotten och i sin tur en hälsosam hårväxt.

• Schampo ENERGY
  • Balsam AWAKE

ANTIOXIDANT – Skydd mot fria radikaler
Fria radikaler finns i luften vi andas och i solen som lyser över oss. Så hur bekämpar vi fria radikaler? Hur skyddar vi oss från åldrandet? Antioxidanter har blivit en del av vårt vardagsliv. Vi äter och dricker livsmedel som är rika på ACE-vitaminer som t.ex. bär, nötter, aloe vera och frukt. Så nästa logiska steg är att ge vårt hår lika mycket näring som vi ger våra kroppar. Detta behov löser segmentet ANTIOXIDANT.

• Schampo FULLY
  • 60 sekunders inpackning TRANSFORMATIONAL INFUSION

Just nu hittar du dessa 6 vårdande produkter till kampanjpris. I.C.O.N. Säljs exklusivt hos professionella frisörsalonger. Tveka inte att höra av dig om du undrar vilka salonger som säljer I.C.O.N. i närheten av där du bor.