ECRU New York

- exklusiv hårvård som behandlar och ger resultat.

Nödvändig lyx - Som en kultur har vi lärt oss skillnaden mellan allt och något. Vi har lärt oss att ju mindre du behöver, desto mer har du. Och att vissa saker betyder mer än andra. ECRU New York är en av dessa nödvändiga lyxigheter.

När ECRU New York utvecklades skulle det inte efterlikna något som redan fanns på marknaden utan de ville skapa produkter som överträffade allt annat, så de kombinerade hudvårdsingredienser av högsta kvalitet och kosmetiska ingredienser vilket ger maximal effekt i professionell hårvård. En ny kategori var “född”, COSMETICHAIRCARE. Resultatet, produkter som...BEHANDLAR OCH GER RESULTAT.

ECRU New York skapar frisyrer utifrån trenderna och stilarna hos dagens ledande modedesignerns och ser till kundernas allra högsta krav. ECRU New York Design Team arbetar backstage vid några av världens mest prestigefyllda modeshower, och de skapar frisyrer som beundras på runways som den ultimata modeaccessoaren.

Produktsortimentet består totalt av 16 st vård- och stylingprodukter varav 5 produkter tillhör Acacia Protein Treatment Collection. Alla produkter i ECRU New York innehåller silkesprotein, eftersom det stärker och förbättrar hårets kvalitet.

The result will ASTOUND YOU.

Pris hos frisören: 279 kr/st

• hårvård
  • styling
  • fashion ave sweden