​FAST2 Affärssystem fortsätter att växa....

FAST2 Affärssystem fortsätter att växa till följd av det stora intresset för fastighetssystemet FAST2. I takt med tillväxten anställer vi nu Susanne Höjer som vår teamchef för konsulting samt kundansvarig i Göteborg.

“Att vi får in Susanne i en ny mixad roll hos oss känns oerhört spännande. Susannes kommer till oss med en bred erfarenhet från fastighetsbranschen kombinerat med kompetens och kunskap inom projektledarroller samt konsulting från tidigare roller. Detta ger Susanne en stark och stabil plattform inför sin nya roll hos oss och jag är övertygad om att hon med kommer tillföra mycket till oss som organisation samt till våra kunder” säger företagets VD Kristin Berg.

Susanne kommer närmast från Mölndalsbostäder där hon jobbat senaste 12 åren varav 8 år som marknadschef. Hon har dessförinnan arbetat som projektledare och verksamhetskonsult på ett annat fastighetssystem samt affärssystemet Axapta.

Att återigen vara tillbaka i branschen känns väldigt bra. Och att komma in nu, i den expansiva fas som FAST2 är i känns fantastiskt roligt. - Säger Susanne Höjer

Sedan starten 1996 har FAST2 uppvisat obruten framgång och stadig tillväxt. Susannes uppdrag blir nu att leda företagets konsultavdelning i Göteborg mot än mer fördjupade relationer med våra kunder.

• Datorer, datateknik, programvaror

FAST2 Affärssystem AB är en av Sveriges ledande leverantörer av Fastighetssystem

Med FAST2 får du ett affärssystem och en leverantör som sätter kunden i fokus. Vi ger Era medarbetare rätt verktyg utifrån den roll och ansvar personen har. Detta ger Er effektiva processer och en organisation som kan frigöra sin fulla potential.

" Våra ledord är helhet, trygghet, oberoende och engagemang.

FAST2 är ett fastighetssystem för det moderna Fastighetsbolaget.

Systemet är ett helhetssystem med stöd för fastighetsbolagets alla kärnverksamhetsprocesser.

• AVTAL & HYRESADMINISTRATION
  • FÖRVALTNING & UNDERHÅLL