Fastum tar ytterligare steg för att förbättra servicen till kunderna

Pressmeddelande   •   Okt 01, 2015 12:16 CEST

Fastum har idag förvärvat KRONAN Försäkringskonsult AB

KRONAN Försäkringskonsult AB har lång erfarenhet av att bistå företag och organisationer med försäkringstjänster och utbildningar i försäkring- och säkerhetsfrågor. Bolaget har gott renommé vad avser service till sina kunder, men också när det gäller att arbeta fram skräddarsydda försäkringslösningar med annorlunda och innovativt innehåll - som ställer nya och högre krav på försäkringsbolagen.

För Fastum innebär det

• att vi ökar kunskapen om försäkring i allmänhet och skadeförebyggande i synnerhet
  • att vi tar ytterligare steg för att förbättra tjänsten Fastum vicevärd och handläggningen av skadeärenden – där vi kan hålla i alla kontakter med försäkringsbolag och entreprenörer
  • att vi väver in försäkringstekniska frågor och ett systematiskt säkerhetsarbete som en naturlig del i den långsiktiga förvaltningen av våra kunders fastigheter
  • att vi kompletterar vårt samarbete med försäkringsbolagen och försäkringsakademin

• För våra kunder innebär det

• att KRONAN gör upphandling av er fastighetsförsäkring regelbundet där bolagens erbjudanden utsätts för hård granskning av våra kunniga och erfarna medarbetare
  • att föreningen får service i alla typer av försäkringsfrågor
  • att KRONAN företräder föreningen i all kontakt med försäkringbolaget
  • en kontakt mindre vid administration och skötsel av bostadsrättsföreningen

• Håll utkik!
    Nästa steg i vår utökade service blir förmånliga erbjudanden inom säkerhetsområdet. Vi förhandlar för närvarande med några leverantörer inom området säkerhetsteknik och säkerhetstjänster i syfte att ta fram erbjudanden om skydd mot brand, inbrott och vattenskador.

För mer information, vänligen kontakta:

Fastum,
    Fredrika Morén 08-506 047 43 eller  070-747 21 01

KRONAN Försäkringskonsult,
    Gustaf Petersson 08-661 22 80 eller 070-648 05 01

Om företaget
    Fastum bedriver ekonomisk och teknisk förvaltning åt bostadsrättsföreningar, samfällighetsföreningar och fastighetsägare. Vi skapar ett tryggt boende genom en kundnära förvaltning. Kontor i Stockholm och Uppsala.

Kommentarer (0)